Surprise surprise!

Tydligen så vet till och med gubbarna som lägger golvet nere på fokus att jag är ett big fan of skura golv.
För när jag klampade in och skulle öppna så visade det sig att de har fixat en liten överraskning till mig, istället för att städa undan efter sig när de har fogat så har dom helt enkelt bara skitit i det och låtit den härliga bruna geggan ligga kvar i ett tjockt lager under natten.
Och det bästa utav allt är att jag måste skura absolut hela tiden, om och om igen, och det blir ändå inte rent.

Min älskling verkar iallafall haft en bättre dag, Bajen vann. Det betyder att jag slipper höra på en massa gnäll ikväll, haha.

Kommentarer
Postat av: pussy

Haha stackars sucky!

2009-08-09 @ 19:45:11
Postat av: päls

Min gubbe var inte riktigt lika glad :p Fast så får man ju faktiskt skylla sig själv om man hejar på soplag ;)

2009-08-09 @ 23:15:59
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Mary

tönt :P

2009-08-10 @ 15:44:04
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback