Söndag

Ja, de blir en bloggsnabbis nu innan jag måst ner till fokus och jobba. Jag hoppas verkligen att jag inte får ta samma skit idag igen, att det är någolunda rent!

Kom precis hem från handen där jag och jossa träffades, snackade lite skit, kollade runt och åt på cafe momo. Min söta jossa, den enda sanna vän som kommer finnas kvar här i stockholmstrakterna snart. <3 Om man inte räknar med Hampus då, min absolut bästa vän :)
På vägen hem träffade jag Batie också, helt otippat men också väldigt kul! Saknar den gamla klassen trots allt...

Aja, fokus väntar.....

Kommentarer
Postat av: jossan

gulle sucky :) <3

2009-08-17 @ 15:27:44
Postat av: päls

I'm so sorry för att jag överger dig darling men du får komma upp och hälsa på! Och jag dig såklart! <3

2009-08-18 @ 18:55:34
Postat av: you like cameltoe? I do

s1b, s2b och s3b är ju minnen för livet..

Ska inte vi alla se till att börja om gymnasiet för att få göra om allt?

Skämt åsido.

Men jag saknar faktiskt klassen jag också.. :)

PUSS PÅ LILLTÅN <3

2009-08-19 @ 23:29:41
URL: http://anettecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback