Sömnlös

Nu är jag hemma, avsminkad och nerbäddad och kan bara inte sova. Därför hamnade jag här och tänkte skriva av mig lite om min mysiga fredag för att sedan göra ett försök till.

Efter jobbet fick jag stressa som en galning för att hinna med det tåg som jag skulle möta Amanda och Sanne på, men jag hann iallafall och det är ju det viktigaste :).
Jag skulle kolla lite efter skor men eftersom jag är en liten dvärg så är det väldigt svårt att hitta några i min storlek, barnavdelningen skulle passa mig bätttre egentligen, pinsamt nog.... Så det blev ju inga skor! Istället tröst-shoppade jag till mig en dunderfin plånbok från topshop som jag suktat efter en tid nu, så i framtiden behöver jag ju inte skämmas när jag ska betala :).
Jag fick även med mig två böcker hem. Jag och Hampus hoppade ju rakt in i dexters säsong 3 så därför köpte jag den första på pocket. Lite roligt tycker jag! Jag har inte hittat något som jag verkligen fastnat för sen jag läst ut alla twilight böckerna så vi får väl hoppas att denna bok är bra.

Efter mycket sko-letande och pladder satte vi oss på bellmans och åt, jag tog en mumsig kycklingsallad med en stor chokladkaffe, denna gång med vit choklad, gudomligt gott! Sådana godsaker borde vara förbjudna tycker jag.
Jag försökte få Sanne att smaka bara en lite klunk men hon tvärvägrade, stackarn' vet inte vad hon missar... ;)

Sen vad det biotajm minsann, inglorious bastards! Vi hade en biljett över eftersom Rebecca låg i smärtor så Sannes tjejkompis Karin fick ta hennes plats.
Filmen var bra, annourlunda, men bra! Riktigt rå med inslag av lite humor här och där. Jag tror att det är en sån där film som man antingen gillar eller hatar. Jag gillade den anyway.

Aja, jag ska väl gå och lägga mig, försöka sova även om jag inte känner mig ett dugg trött. Dumma amanda som gör mig så glad och uppspelt. Min fina päls som försvinner om bara en vecka typ.... Inte hjälper det heller att jag vet att jag får sova ensam idag, något som jag inte gjort på väldigt länge. Sängen känns stor och tom trots att det nog är den minsta sängen man kan få tag i, haha.
Aja, jag får väl börja läsa dexter eller något så blir jag väl trött. Puss&godnatt


kommer sakna min gullepäls

haha, denna bjuder jag på bara för att amanda alltid "råkar" ta höga
klackar när hon ska träffa mig.        <3


Kommentarer
Postat av: päls

Din jävel... <3

2009-08-23 @ 04:41:36
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Rebb

Gahahaha, sååå snyggt!

2009-08-24 @ 15:58:40
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback