Shopping i staden

Nu har jag kommit hem efter att ha shoppat i staden. Lite besviken är jag, hittade typ ingenting. Jag som trodde jag skulle shoppa som en galning nu när jag fått lön och allt, men icke!  Jag hittade inte ens en bra present till syster vilket var den största anledningen till varför jag åkte in till stan. Ledsen syster, du får vänta ett litet tag till på din present.
Dock har jag köpt en jävla massa tidningar som jag ska läsa i väntan på min älskling som kommer och hämtar mig om en timme eller så.

Gårdagen med älsklingen var jätte mysig, maten var helt kanon och vi åt så mycket så vi rullade hem. Så om ni vill ha en myspys kväll så är faros att rekommendera !

Sega jag måste rycka upp mig lite nu för snart blir det grillning med hampus & co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback