powerwalk för hela slanten

Yes, idag har jag varit duktig och gått Tjejmilen minsann. gått eftersom jag inte får springa. Det blev inte bara tjejmilen heller utan jag och mamma traskade runt lite inne i stan också, åt på sandys och kikade lite på ållebålle. Det känns ordentligt i knät nu efter och jag vill bara sova, men snart kommer min hampus och vi ska titta på ice age 3 :) Den är såååååå bra!

Jag har faktiskt hunnit med väldans mycket denna helg. Igår jobbade jag på
fokus från kl 9 - 14.
Jag har kommit på mig själv att börja gilla det jobbet mer och mer nu när alla börjar komma tillbaka från semestern och allt. Kul att äntligen få göra någonting, vara sysselsatt :).
När jag slutat for jag och älsklingen upp till handen där vi åt en mumsig lunch och köpte lite hårfärg osv.

Zorbing stod på tur, vi skulle ju bara titta på egentligen. Min mage skulle inte klara av någonting sånt där, men Hampus var stark nog och provade påt! Galningen där, haha.
Sen var det raka vägen hem för en make over! Hampus var nästan mer nervös inför att färga mitt hår än när han skulle puttas ner för backen i en boll, men han hade ingen talan och vips så blev mitt hår fint chokladfärgat :)

Senare skulle jag tydligen åka ensam tjej med hampus och alla hans pojkvänner till the bridge! Det blev väl roligt även fast jag inte fick shaka mitt ass så mycket haha. Fast jag måste nog säga att hemresan nästan var roligast, partytaxin och ett stopp på vegabaren. Inget klår en mjukglass med strössel kl halv fyra en söndags morgon, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback