Överraskningar

Goder morgon!
Min älskling är för god. Imorse när jag vaknade låg han inte bredvid mig och inte var han någonstans i huset heller. Då hade han åkt för att handla lite tillbehör till frukosten som han tänkte servera på sängen till mig:) så sabbade jag allt genom att vakna, haha.

Igår var det full rulle hela dagen. Hemlisen var att vi skulle till Solna, på en överrasknings/farvälmiddag tillägnad Amanda nu innan hon åker till Mellansel.
Gullepappa Engström hade ringt hennes närmaste vänner tidigare i veckan och fixat bakom hennes rygg.
Han och Karin hade gjort en massa gottismat och jag rullade verkligen där ifrån sen.
Amandas föräldrar måste ligga på topp 10 i hela världen, så himla gulliga. På det har hon fått Karin också, pappa Engström flickvän, som är helt underbar.

Efter middagen så fick John för sig att vi skulle på bio, igen. Men Hampus var tvungen att åka hem till David så det blev jag och de två paren, amanda , john, felix och camilla. Yes, femte hjulet, men det är väl smällar man får ta ibland;)
Det blev Public enemies och den var helt ok, men inglorious bastards som vi såg igår var mucho bättre.

Så det blev en riktigt mysig kväll igår, trots Johns bitchiga attityd mot mig ;) , och ett bra avsked av Amanda. Man vet ju inte hur länge det dröjer innan man får träffa henne igen. Fast jag har bestämt att jag ska åka upp dit snart, till den lilla byn med endast en skola och ett konsum, för att hälsa på :).

Nu sitter jag och älsklingen och tittar på Wallander - Skulden, snart ska vi till farsta en snabbis innan jag börjar jobba för att äta på il piatto och kolla efter en digitalkamera till mig!
Jag är så trött på att jag inte kan ta med mig systemkamera överallt, den är stor och klumpig och man är så rädd att den ska gå sönder. Så vi får se om jag hittar något kul!


älskling & tönt semmy John & Amanda
 Amanda & Karin 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback