Blä för Söndagar

Söndag, solen strålar och vad ska jag göra? Jo stå inne hela dagen och jobba, skit kul.
Speciellt då det alltid är helt dött på gymmet en dag som denna, det kommer inte vara en jävel där och jag kommer sitta i receptionen som ett fån. Men men jag ska inte klaga, jag är ju välsignad med två jobb medan vissa inte ens har ett.

Idag väckte Hampus mig alldeles för tidigt men eftersom han inte kunde sova så hade jag inget val. Han var så himla nervös inför dagens derby, haha. Efter att ha vaknat till gick vi ner med danne och lillebror för att ta en mjukglass (idag igen) nere i centrum. Mumsfillibibblan!
Men nu har älsklingen åkt in för att se på matchen och jag ska snart laga mat innan jag börjar jobba.

Mami kom hem från Västerås idag också med en liten present till mig, fin honung med citron smak :) Jag ääälskar honung, gulle mamma som tänker på mig!


Kommentarer
Postat av: Mams

Hoppas den va sketagoooo. Finns knappt nån schysst honung här hos oss så då måste man passa på när man är utanför Stockholm. En vet ju va sin bebis vill ha :)

2009-08-09 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback