Mysiga Nynäs

Nu är jag hemma efter en härlig dag & gårdag med pälsen och co.
Gårdags kvällen spenderades på Freja med Amanda, Rebecca och Robin. Vi mumsade lite planka som jag suktat efter hela dagen och som satt riktigt fint i kistan :) smaskens!
Jag fick också träffa min Jossa som kom förbi ett slag men kl ett var vi tvugna att kila hem, jag för att slumra till i sängen och amanda för att jobba!

Idag var det ju så himla fint väder så vi traskade ner till hamnen för att äta lite mjukglass (med strössel såklart!) , njuta av solen och snacka lite skit. Det är så mysigt nere i hamnen med alla små bodar och båtar :)
Jag har bestämt att jag ska suga ur musten ur henne så mycket jag bara kan nu innan hon åker långt åt fanders för att plugga vidare. Usch var jag kommer sakna henne.....

Aja, nu till roligare tankar! Ska straxt hoppa in i duschen och göra mig i ordning för kvällens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback