Jag <3 Donkey Kong

haha. Så ere, jag älskar det spelet, spelade jämt det hos mina grannar när jag var liten!
Nu hittade vi det här hemma fast till datan så jag kommer väl bli värsta spelnörden nu :) Hampus får säga vad han vill, donkey kong är as coolt. punkt slut.

Är helt jävla slut idag, skulle egentligen gått ner och tränat med jag mår inge bra, vill bara ligga och slappa. Var på så dåligt humör sen kom älsklingen och vips så blev jag glader, sicken talang han har. Han är ju magisk min älskling.
Eftersom vi somnade nästan på direkten efter att Hampus hade kommit hit så blev det ju inget True Blood igår, så vi kör det ikväll istället, spännande :).

Fick ju min lilla lön ifrån fokus idag, fast den lär väl försvinna imorgon. Ska träffa Josefin i handen efter jobbet och där ska jag kanske färga håret om jag får en drop in tid!
hihi, hejdå blonda hår! kanske..... Man får inte hoppas för mycket.
Men vi vet ju alla att jag har absolut inget tålamod, när jag vill någonting så ska det ske NU! Så om jag inte får någon tid lär jag ju tvinga Jossa att göra det hemma istället, haha.

nej nu ska jag spela.

Kommentarer
Postat av: rebb

Haha, jag äääääälskar spelet! jag spelar fortfarande ibland (typ tvingar mina småsystrar att spela så jag har nån att spela med) för d e bäst.. men vi håller det hemligt, tack ;)

2009-08-28 @ 15:08:36
URL: http://rebbas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha:D yes, våran lilla hemlighet!

Men fan Rebecca, du har det hemma? JAG MÅSTE HEM TILL DIG:D

2009-08-28 @ 15:49:05
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback