Inte min dag idag, igen.

Nu har jag äntligen kommit hem och är helt slut i kroppen.
Först jobbade jag från 7 - 16 och efter det var det bara att stressa iväg till sjukgymnasten i Globen. Som tur var så fick jag skjuts av David som blev dagens hjälte!

Självklart kan inte en enda dag flyta på helt problemfritt i mitt liv, efter passet började såklart knät krångla igen. Jag som trodde  att det äntligen var över... Men jag har kommit underfund med att det är för att jag stetchar så jag ska aldrig mer stretcha i hela mitt liv.
I alla fall... Tack vare att knät spökar missade jag tvärbanan och därmed tåget. Jag var så jäkla hungrig, hade ju inte ätit på 6 timmar då jag sprang in på nån kiosk i Årstaberg och fann min nya kärlek: Godmorgon Smootie exotic!
Hur god? MUMS! Så jag hade väl tur i oturen, :).

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma så att vi kan bädda ner oss i sängen framför en film och smutta på lite kvälls te <3





Kommentarer
Postat av: Mary

bara för de var jag också tvungen att göra te.

2009-08-10 @ 21:57:48
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback