Hemligheter

Imorse vaknade jag kl 06:30 och var jätte pigg. Jäkla Åhlens, får mig att gå upp med tuppen även på helgerna. Jag fick lägga mig och läsa en stund för att kunna somna om och vakna vid en mer rimligare tid.

Det blev en dunderfrukost som bestod av lite yoghurt, en storfruktsallad och en stor chokladkaffe:) mums, fruktsallad är för himlans gott!

Nu ska jag nog faktiskt städa, tror jag, om jag hinner, haha. Det ser kaos ut här och det har det gjort ända sen i slutet på juni. Jag har bara inte orkat!

Men först och främst ska jag duscha och göra mig i ordning för det jag ska göra idag. Det är en hemlis än så länge men det är något kul.. Fast samtidigt lite tragiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback