hard workwork

Skönt att bara jobba till fyra idag istället för fem, men den lyckan varade ju inte länge. Imorgon ska jag jobba från kl 7 på morgonen till kl 8 på kvällen. BLÄÄ. Man jag får väl skylla mig själv eftersom det är frivilligt, fast jag får ju fräääna pengar :)

Nu sitter jag här i min ensamhet, min älskling är far away och jag får alltså sova ensam inatt. Ska nog gå och lägga mig typ nu, så att jag orkar hela dagen imorgon.  Jag vill ha helg nu. Varför ska helgerna alltid flyga iväg?
Dessutom blir jag lite deprimerad att kylan börjar smyga sig på. Imorse ville jag bara gå i morgonrocken till jobbet, det skulle ha varit så himla mysigt. Min gamla, slitna, mysiga morgonrock.
Jag tror folk hade blivit himla avundsjuka på mig om jag dök upp i den.


Aja, nu ska jag läsa lite Dexter innan jag tar mig min skönhetssömn. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback