Ge mig fint väder veckan ut.

äntligen lite vila! Idag ska jag nog gå och lägga mig sjukt tidigt, eller typ vid halv 10 iallfall. På direkten när Hampus kommer!
Denna vecka känns helt fullspäckad så jag tänkte inte jobba över imorgon som de ville att jag skulle, nejnej, jag ska hem och dricka lite kaffe och slappa medans de andra jobbar, haha.

Jag ska ju jobba lördag denna vecka istället för söndag eftersom det är tjejmilen. Jag bönar och ber att det är någolunda fint väder så man slipper gå en mil i regnet! uschablä. Sen ska jag glo på pappa och Katarina när de ska på Zorbing som de fick i födelsedags present av mig och syster på lördagskvällen, det ska bli lite kul och se. För er som inte vet vad det är så blir man typ fastspänd i en boll och sedan puttas man ut för en brant backe.
Jag skulle aldrig kunna gör något sånt, jag skulle spy i den där lilla bollen och därmed gegga runt i det. Yummie.
Stackars pappa har väl inte så himla mycket bättre mage än mig när det gäller sånt där så vi får väl se hur det kommer gå.

Ikväll börjar ju tydligen True blood också, det har ju varit ett jävla tjat om den där så man vill ju se om det är något kul... Men det passar ju inte in med mina planer att gå och lägga mig tidigt. ojojoj, hur ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback