fy fan för idag

Usch vad jag är på dåligt humör idag. Alla ordrar jag tog i på jobbet var det något fel med, jag fick springa som en jävla galning. Det gjorde mig lite bitter. Sen fick jag skjuts hem av joel vilket gjorde mig på lite bättre humör, det är ändå 25 minuter som skiljer.
Men när jag kom hem fick jag ett mejl från Samuel, ska nämligen på kurs imorgon så jag kommer gå hemifrån kl halv 7 på morgonen och komma hem typ halv 11 på kvällen. Jag orkar verkligen inte, lat som jag är, men det är ju bra att ha i framtiden, speciellt om man jobbar på gym haha.
Men tydligen så visade det sig att i kursen så ska man cykla i en timme vilket jag verkligen inte får göra med mitt knä, ska jag bara sitta och glo en timme då medans de andra cyklar? blää.
Jag är så trött på att mitt knä ska begränsa mig så jävligt. Det är sånna små saker som jag vill göra som annars vore en självklarhet, jag får inte springa, inte köpa vilka skor som jag vill, det är jobbigt att sitta på huk osv. Jag är trött på att åka till sjukgymnasten 2 gånger i veckan, ända bort i globen. Det ska bli så skönt när allt detta är över och då ska jag fira med att köpa de högsta klackskorna eveeeer, haha.

Aja nu har jag gnällt klart.
Jag tackar gud för mitt chokladkaffe ,tröstkaffe, som jag sitter och surplar just nu och för min underbara man som jag får pussa på om exakt en timme :)



äälskling <3

Kommentarer
Postat av: Evert

Har han läppglans på sig?? haha.. Han ser ju sminkad ut.

2009-08-17 @ 19:51:49
Postat av: Evert

Jag tycker inte du ska umgås med såna där badboys som Joel...INTE BRA!!!!!! :P

2009-08-17 @ 19:53:50
Postat av: Sanne

Min bror:)!

2009-08-17 @ 21:37:14
URL: http://sannelindhe.blogg.se/
Postat av: päls

Älskade puma, det spelar ingen roll om det är dom högsta klackarna i världen, jag kommer alltid vara längre! Mohaha! ;D

2009-08-18 @ 18:57:06
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Käften påre pälsmössa, jag har redan förträngt din kommentar;) <3

2009-08-18 @ 20:57:34
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback