Finemang

Åh så glad jag blev när jag kom till fokus och såg att det var renare än vad det varit på ungefär 2 månader. Ombyggnaden har varit förjävlig rent ut sagt och jag förstår varför det har varit så lite folk här nu under sommaren. Inte så najs att andas in en massa damm och skit medans du tränar precis.
Men nu börjar det äntligen bli klart och idag har det faktiskt varit ovanligt mycket folk, kul att äntligen ha något att göra haha :)

Men nu märker man ju också hur lite information jag egentligen får. Det är jätte många frågor som jag inte kan svara på, lite pinsamt. Jag jobbar i receptionen och kan inte hjälpa till, vilket egentligen mitt jobb går ut på, haha. Känns lite grann som att de glömmer bort att ge mig all ny information bara för att jag endast jobbar söndagar här på fokus.
Aja, nur är det bara ungefär en och en halv timme kvar sen ska jag hem, mysa med älskling och dricka lite te med honung:)

Jag längtar redan till nästa helg.

Kommentarer
Postat av: Caroline

wohohh nu kan du också blogga :d::D:D:D:d

2009-08-17 @ 11:34:22
URL: http://carolinebladh.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja, men jag är lite halft retard så jag fattar inte så mycket ;)

2009-08-17 @ 17:41:47
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback