ÄNTLIGEN FREDAG!

Usch vad tung denna jobbvecka har varit, har haft en riktig otursvecka jag.
Men nu är den slut iallafall och det är äntligen helg :) Dessutom fick jag en fin fin lön idag! Om man jobbar på åhlens får man nämligen lön den 15:de som alla pensionärer, haha.
Jag ska i alla fall vara duktig och spara en massa istället för att slösa bort dem, så förhoppningsvis har jag en del på lager när jag får kicken sen ;).

Efter att ha kommit hem från Marie igår satt jag och Hampus i evigheter och försökte få ut mitt löshår. Vid 12 var jag klar ungefär och nu känner jag mig ful och flintskallig. Fast det är väl klart man är ovan efter att man haft tjockt hår i snart tre månader. Men blä, jag kan inte minnas att jag var tunnhårig.

Snart kommer Hampus och hämtar mig sen bär det av hem till honom där jag ska tvinga honom att färga mitt hår. Min utväxt är inte nådig nu. Sen blir det myspys! Vi ska in till söder och äta på Faros, den mumsigaste grekiska restaurangen som finns!
Det kommer bli en härlig fredag med min älskling :) <3







Kommentarer
Postat av: päls

Jag vill också ha en mysgubbe! Inte avis på er turturduvor i alla fal...

2009-08-14 @ 15:59:19
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/
Postat av: Sandra

naaw bebis, du ska mysa med mig imorgon ju:) jag är din mysgumma!

2009-08-14 @ 16:04:35
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback